Àrea d'identificació
Codi de referència
Títol
Data(es)
- 1903-1939 (Creation)
Nivell de descripció
File
Volum i suport
Àrea de context
Nom del productor
Institució arxivística
Història arxivística
A data de la darrera catalogació (2017) el document presentava la següent signatura (IV_I_28)
Origen de l'ingrés o de la transferència
Àrea de contingut i estructura
Abast i contingut
Ingressos
Sistema d'organització
Àrea de condicions d'accés i ús
Condicions d'accés
Condicions de reproducció
Idioma del material
Escriptura dels documents
Nota sobre les llengües i escriptures
Característiques físiques i requeriments tècnics
Instruments de descripció
Àrea de documentació relacionada
Existència i localització dels originals
Existència i localització de reproduccions
Unitats de descripció relacionades
Àrea de notes
Nota
Nota de Segura Salado, J. Transcrita literalment:
“A) Paper. Conservació regular. 103 x 154 cms. Necessita restaurar. Títol general d’aquesta col•lecció: “Planos a efectos de la contribución territorial rústica, 1903-1939””
“B) Paper, 44 x 106 cms. Deteriorat i restaurat diverses vegades, la primera el 1964 o 1965, la segona ha deixat una taca i la tercera està pendent.”
“C) Paper 55 x 185 cms, deteriorat i restaurat diverses vegades. La primera amb paper marginal d’una fulla de segells de Correus (1964-1965), segona ha deixat una taca i la tercera per mi el febrer de 1988”
“D) Paper 73 x 140 cms, deteriorat i restaurat diverses vegades. La primera el 1964 o 1965, la segona ha deixat una taca i la tercera per mi el febrer de 1988”
“E) Pla geomètric d’una part de s’Alqueria, propietat de Don Juan Alcina i Llobera 1903. Tela, 53 x 69 cms. Conservació regular per taca d’humitat. Subdividit en 26 porcions indicant-se la seva extensió i valor. Hi ha anotacions posteriors, a llapis, de dues mans diferents”
“F) Pla geomètric de Son Garreta 30-5-1917. Tela, 95 x 61 cms. Bona conservació. Format sense dubte a efectes de repartir la contribució territorial rústica entre els establidors, apareix subdividit en moltes porcions i la data de l’escriptura de compra-venta (1917-1927)”